wtorek, 30 czerwca 2015

Stosik 6/2015

Po majowym szaleństwie starałam się ograniczać z nowymi książkami napływającymi do mojej biblioteczki. Oto efekt:







A w szczegółach:


1. "Rzeka przeznaczenia" - od Wydawnictwa Akurat, recenzja
2. "Mona Lisa" - od Wydawnictwa PWN, recenzja
3. "Simona" - od Wydawnictwa Literackiego, recenzja
4. "Niepokorne. Klara" - od Naszej Księgarni, recenzja
5. "Kuchnia Słowian" - j. w., recenzja.


1. "Zapomniany legion" - niespodzianka od Wydawnictwa Znak Horyzont, nie zamawiałam jej, więc jeszcze nie wiem, kiedy ją przeczytam
2. "Hotel Ritz" - od Znaku
3. "Uroczysko" - też od Znaku, też niespodzianka, która mnie bardzo ucieszyła i zmobilizowała, żeby do tej powieści wrócić
4. "Zbrodnia w szkarłacie" - Znak króluje na tym zdjęciu, nie da się ukryć
5. "Zbrodnia w błękicie" - zakup własny, do którego mocno mnie namawiała Magda Kędzierska, jak widać - ma dziewczyna siłę przekonywania
6. "Batory" - od Agory i PRart Media, recenzja.

40 komentarzy:

  1. Do mnie również "Uroczysko" dotarło (a się nie spodziewałam). Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przyznasz, że sympatyczna niespodzianka:)

      Usuń
  2. Ciekawe nabytki. Przyznam, że żadnej książki nie znam. Życzę zatem miłej lektury i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Mona Lisa" - jestem oczarowana tą książką :)
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę dużo ciekawych nowości:)) Strasznie intryguje mnie biografia Simony Kossak. Odkąd przeczytałam Twoją recenzję, wiem, że muszę ją sobie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widziałaś, że nakład poszedł na pniu i szykuje się dodruk? Wcale mnie to nie dziwi, bo to świetna książka i jak widać, wiele osób na nią czekało:)

      Usuń
  5. "Legion" i do mnie dotarł niespodziewanie. "Uroczysko" mam w planach ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie powiem, "Legionem" byłam bardzo zaskoczona;)

      Usuń
  6. Cudowne książki i na pewno bardzo ciekawe. Niestety nie czytałam żadnej z nich ale może się kiedyś z nimi spotkam :)
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zainteresował mnie "Hotel Ritz". Piękne zdobycze, życzę Ci oczywiście udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam, ciekawa opowieść, choć bardziej o końcu wojny, niż o samym hotelu.
      Dzięki:)

      Usuń
  8. Też otrzymałam "Uroczysko" jako niespodziankę. Okładka jest piękna, aż chce się wziąć i czytać ;) Pozostałych książek ze stosiku, niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam niżej, że pani z okładki wygląda jak Shakira, więc trochę mi do Majki nie pasuje;)

      Usuń
  9. Mam "Uroczysko", kończę Klarę, ale zauważyłam śliczne inne nieznane, ale chyba dobrze zapowiadające się tytuły ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz co nie lubię Cię! Namówiłam Cię na Kwiatkowską, a teraz ty przeczytasz Zbrodnię w szkarłacie wcześniej niż ja:( A Uroczysko jednak wolę w pierwszym wydaniu, ta Znakowe okładki książek Magdy są dla mnie koszmarne, Tajemnica bzów jest wyjątkiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, nie lubisz, uwielbiasz mnie;)
      Ale Ty przeczytasz wszystkie, a ja mam tylko pierwszą i ostatnią, więc kto ma gorzej, hm?
      Rzeczywiście te pierwsze okładki były subtelniejsze, a ta pani z "Uroczyska" wygląda dla mnie jak Shakira, a gdzie Shakira w Sudetach:P

      Usuń
    2. Właśnie, Shakira! Nie mogłam sobie tej kobitki umiejscowić, a ona do Shakiry jest podobna i do tego ruda. Majka na pewno nie jest ruda. Czy ona w ogóle ma jakiś kolor włosów?

      Usuń
    3. Do usług;)
      Wydaje mi się, że nie ma, chyba w ogóle nie jest opisana z wyglądu.

      Usuń
  11. Muszę ci powiedzieć, że ograniczałaś się na całego :)
    Zazdroszczę szczególnie "Uroczyska" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No naprawdę, tu są dwie "niespodziewajki" i tylko jedna własnoręcznie kupiona, a z recenzenckimi nie szalałam;)

      Usuń
  12. Nie znam żadnej z tych książek, jednak stosik prezentuje się wybornie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromna będę, ale co tam: też tak sądzę;)

      Usuń
  13. Nie kojarzę żadnej z tych książek, ale i tak stos wygląda imponująco. Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Zapomiany Legion" to jest coś, co chętnie bym ci wykradła. Uważaj więc :)

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę ostatnio ograniczyć książki od wydawnictw, bo pójdę do więzienia za łamanie warunków umowy hahahah Miłego czytania.

    U mnie też stosik:
    http://skazani-na-ksiazki.blogspot.com/2015/06/1-stosik-czerwcowy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powoli wychodzę na prostą z zaległościami, dlatego też w czerwcu nie brałam zbyt wielu;)
      Obejrzałam, tematycznie trochę się różnimy, ale wielkością imponuje;)

      Usuń
  16. Takiej ilości książek można tylko pozazdrościć ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny stosik! Ku mojej radości "Niepokorne..." i do mnie zawitały :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne stosiki, jak zwykle zresztą ;) Tym razem nic z nich nie czytałam, ale niektóre wyglądają smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny stos - miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz ślad swojej obecności. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.