sobota, 16 sierpnia 2014

Stosik 8/2014

Nowości lipcowe i sierpniowe, które ostatnio do mnie zawitały, prezentują się tak:



1. "Stuletnia Gospoda" - od Naszej Księgarni, recenzja
2. "Nie lubię kotów" - j. w., recenzja
3. "52 tygodnie" - j. w., recenzja
4. "Cienie przeszłości" - od Repliki, recenzja
4. "Dom złudzeń. Iga" - j.w., recenzja
5. "Sześć pięter luksusu" - zakup własny
6. "Dziewczyny z Powstania" - jak wyżej, promocja w Znaku była;)


"Do zobaczenia w Barcelonie" to książka, na okładce której znajdziecie moją rekomendację. Recenzję przeczytacie tutaj, a dwa egzemplarze można wygrać w konkursie.





1. "Obrazki z Nebraski" - kupiona w Matrasie za 4,90
2. "Dziewczynka z balonikami" - od Autorki i Wydawnictwa Szara Godzina
3. "Monogram" - od Autorki
4. "Szczęście w kolorze burgunda" - od Repliki, recenzja na dniach
5. "Czarne skrzydła" - od Wydawnictwa Literackiego, zapomniałam dołożyć do zdjęcia "Dla Ciebie wszystko" Katarzyny Michalak, więc dołożę link
6. "Bohaterki powstańczej Warszawy" - od Muzy i Business & Culture.


Czytaliście coś? A może macie w planach?

53 komentarze:

  1. Mam w planach kilka tytułów z pierwszego zdjęcia (czekam na przesyłkę) i po recenzjach twoich wnioskuję, że warto było zapisać się po te tytuły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Naszą Księgarnię, to jeszcze się na ich książkach nie zawiodłam:)

      Usuń
  2. Ja własnie czytam "Czarne skrzydła", dobra rzecz! Przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, czyli przeczucie mnie nie myliło, gdy zobaczyłam jej zapowiedź:)

      Usuń
  3. Ale cudowności, nie śledziłam stosików już ho ho ho, Twój mnie zachwyca. Pędzę czytac recenzję Stuletniej gospody, to może być książka dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Czarnych skrzydeł" i "Bohaterek Powstańczej Warszawy" bardzo zazdroszczę! Jestem też ciekawa "Stuletniej Gospody". "Dziewczyny z Powstania" - świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gospoda jest cudna, a na "Dziewczyny..." mocno liczę;)

      Usuń
  5. Mam w planach "Dziewczyny z powstania", na razie czekają w kolejce. O reszcie książek nie słyszałam :)

    pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też są w kolejce, a ona się niebezpiecznie wydłuża, tak to jest z moimi własnymi książkami, że czytam je długo, długo po zakupie;)

      Usuń
  6. Dziewczyny z Powstania bardzo chciałabym przeczytać, podobnie jak Nie lubię kotów Zyskowskiej-Ignaciak :) O pozostałych książkach nie słyszałam, więc czekam na Twoje recenzje. Przyjemnej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnej nie czytałam, ale jeśli miałabym coś dla siebie wybrać, to chyba byłaby to "Stuletnia gospoda" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawią mnie "Bohaterki powstańczej Warszawy" :) Życzę przyjemnej lektury i czekam na pozostałe recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Bohaterki..." są dość pokaźnych rozmiarów, więc jeszcze nie wiem, kiedy uda mi się je przeczytać;)

      Usuń
  9. Sześć pięter luksusu mi się podobało. Ale wiadomo dwudziestolecie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dlatego je kupiłam:) Tym bardziej że miało piękną cenę: 10 zł:)

      Usuń
    2. Ohh cudowna cena:) A moje oczęta właśnie ujrzały nową książkę Janickiego w listopadzie Damy Złotego Wieku, a to mój drugi ulubiony okres poza XX leciem:) ehh jak żyć Panie Premierze?

      Usuń
    3. A wiesz, że też ją dzisiaj zobaczyłam? Nawet miałam Ci podrzucić linka, ale się nie wyrobiłam czasowo;)
      Pan Premier to Ci pewnie nie odpowie:(

      Usuń
  10. Dużo ciekawych pozycji. Widzę dużo powieści obyczajowych, a także historycznych. Kurde, na Bohaterki z Warszawy poluję od jakiegoś czasu. No i czekam na recenzje :)
    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja się w takich klimatach obracam, z jednej strony powieści, z drugiej historia;)

      Usuń
  11. Jestem ciekawa "Dziewczynki z balonikami" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam żadnej z książek, więc czekam na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stosiki! Część książek mam w swojej biblioteczki, a części strasznie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają, jak mam być szczera;) My to chyba podobny gust mamy, jak pamiętam Twoje stosiki;)

      Usuń
  14. Zacny stosik, oj zacny :) - jak zwykle zazdroszczę wszystkich, ale przede wszystkim "Nie lubię kotów", "Dom złudzeń", "Dziewczyn z powstania" i "Szczęścia w kolorze burgunda". Może uda mi się je przeczytać, bo zauważyłam, że moja biblioteka się w nie zaopatrzyła, to przy odrobinie cierpliwości spróbuję je dorwać. A planuję w najbliższym czasie "Cienie przeszłości" - czekam na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę;) I niech żyje skromność;)
      Oo, to masz świetnie funkcjonującą bibliotekę, pozazdrościć;)

      Usuń
  15. Ciekawe nabytki. Czytałam jedynie ''Cienie przeszłości'', "Szczęście w kolorze burgunda" oraz ''Dziewczynka z balonikami''. Reszty nie znam, dlatego życzę miłej lektury i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiemy, że "Szczęście..." odebrałam podobnie, teraz jeszcze muszę sobie przypomnieć Twoją recenzję "Dziewczynki...":)

      Usuń
  16. Żadnej nie czytałam ale na kilka książek mam wielką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jakieś uda Ci się przeczytać;)

      Usuń
  17. Gratuluję rekomendacji :D zacniutki stosik, całkiem spory, jest czego pozazdrościć - "Bohaterki..." - marzy mi się tak książka.


    http://dzikie-anioly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Rekomendacja na okładce, to musi być piękne uczucie :D Świetne stosy tak poza tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I takie właśnie jest, nawet trudno je opisać;)

      Usuń
  19. Bardzo chciałabym przeczytać "Stuletnią gospodę". Ależ Ci zazdroszczę tej książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby udało Ci się ją poznać, na pewno przypadłaby Ci do gustu;)

      Usuń
  20. Piękne książki:) Szczególnie te z pierwszego stosika bym przygarnęła:) Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I założę się, że sporo z nich by Ci się spodobało:)

      Usuń
  21. Ja również najbardziej skłaniałabym się ku Gospodzie i Bohaterkom Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gospoda jest cudowna, a Bohaterki zaczęłam, czyta się nieźle:)

      Usuń
  22. Dziewczyny z Powstania polecam szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam żadnej, ale życzę miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nic nie czytałam :( Największą chęć mam na ,,Dziewczyny z powstania".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ciągle do nich nie dotarłam, leżą na półce i patrzą na mnie z wyrzutem...

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz ślad swojej obecności. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.