środa, 27 sierpnia 2014

Wyniki letniego konkursu z Wydawnictwem Pascal.


Muszę się do czegoś przyznać. Długo rozmyślałam nad formułą konkursu. Bardzo chciałam, żeby warunkiem koniecznym była odpowiedź na jakieś pytanie, dzięki któremu mogłabym Was choć troszkę lepiej poznać. Ale z drugiej strony bałam się, że zadanie do wykonania nie przyciągnie zbyt wielu chętnych, dlatego też połączyłam to z losowaniem. Gdy pojawiły się pierwsze odpowiedzi, zaczęłam trochę żałować, że to zrobiłam, bo okazało się, że jednak miałabym z czego wybierać. Z drugiej jednak strony może to i dobrze, że ostateczną decyzję podjęła maszyna losująca, bo każda odpowiedź miała coś w sobie i pewnie trudno byłoby mi wybrać dwie najlepsze. Takie to mieszane uczucia wzbudził we mnie mój własny konkurs...


Przechodząc do sedna. Do konkursu zgłosiło się 45 osób, ale jedna nie podała adresu mailowego, więc nie mogłam tego zgłoszenia wziąć pod uwagę - regulamin mówił jasno, że trzeba go podać.


Miło mi oznajmić, iż zwycięzcami są Katarzyna K oraz bezaczek7. Później wyślę do Was wiadomości mailowe i czekam na adresy. Wszystkim dziękuję za udział:)


10 komentarzy:

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz ślad swojej obecności. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.