sobota, 26 lipca 2014

Stosik 7/2014

Dziś stosik wyjątkowy, bo w nim same cudowne książki. Oto one:

Zakupy własne


1. "Fartowny pech" - dołącza do kolekcji książek Olgi Rudnickiej
2. "Wyspa na prerii" - bo o podróżach Cejrowski pisze świetnie
3. "Życie towarzyskie elit PRL" - Kopra cyklu o PRL ciąg dalszy.


Egzemplarze recenzenckie
Z tej partii wszystkie już przeczytałam, więc tytuły podlinkowałam, gdybyście chcieli poznać moje zdanie na ich temat.

1. "Stulecie" - od Wydawnictwa Smak Słowa i Business & Culture
2. "Ostatni pasażer" - od Wydawnictwa Muza i Business & Culture
3. "Kolekcjonerka perfum" - j. w.
4. "Ślepy Maks" - od Domu Wydawniczego PWN
5. "Niebieskie ptaki PRL-u" - j. w.
6. "Malownicze. Wymarzony czas" - od Wydawnictwa Znak
7. "Uparte serce" - j. w.


Egzemplarze recenzenckie II
1. "Ty jesteś moje imię" - od Wydawnictwa Filia, wielka książka, którą jestem zachwycona, opinia tutaj
2. "Księgarenka w Big Stone Gap" - od Wydawnictwa Black Publishing
3. "Pod płonącym niebem" - od Wydawnictwa Akurat i Business & Culture
4. "Biała księżniczka" - od Grupy Wydawniczej Publicat.

Jednym słowem: lipiec to dobry miesiąc:)



41 komentarzy:

  1. Świetne książki, aż mi żal, że nic z nich nie czytałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba wierzyć, że będzie jednak okazja je przeczytać;)

      Usuń
  2. O i Rudnicka również u Ciebie jest na stosie :)
    Ciekawa jestem nowej książki Cejrowskiego oraz Białej księżniczki.

    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No musiałam ją mieć, skoro posiadam wszystkie pozostałe;)
      Dzięki;)

      Usuń
  3. O prawda, Twój lipiec jest bardzo udany. :) "Ostatni pasażer" mnie zaciekawił, na powieść Kordel poluję i książkę Gregory też chętnie bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy "Ostatnim pasażerze" trochę się bałam, więc uznaję, że spełniła swoje zadanie i jest dobrą książką;)

      Usuń
  4. Super stosiki, kilka książek mam chęć przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. P prostu muszę mieć najnowszego Cejrowskiego! Życzę miłej lektury i czekam na pozostałe recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jej nie czytałam, ale mogę powiedzieć, że pięknie się prezentuje:)

      Usuń
  6. Och, fantastyczne lektury! Zazdroszczę najnowszego Cejrowskiego i Stulecia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się bardzo cieszę, że mam "Białą księżniczkę", zwłaszcza po Twojej maksymalnej ocenie:)

      Usuń
  7. Widzę, że same ciekawe książki :) Najbardziej chciałabym jednak mieć Cejrowskiego i "Ślepego Maksa" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maks jest interesujący, a Cejrowski - zobaczymy, ale widziałam już same pozytywne opinie:)

      Usuń
  8. Białą księżniczkę mam a czytam właśnie Rudnicka i pękam ze śmiechu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudnicką przeczytałam wczoraj, zabawna, ale Natalie to to nie są;)

      Usuń
  9. Wszystkie rewelacyjne!!! Ehh przeczytałoby się, przeczytało...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, trzymam kciuki, żeby Ci się udało, może e-booki?

      Usuń
  10. Echh co ja będę mówiła, oprócz fartownego na który czekam zabrałabym większość! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Inaczej wyobrażałam sobie grzbiet "Ty jesteś moje imię", niespecjalnie mi ten róż pasuje :P Mimo to, jest to książka, która z tego stosiku podoba mi się najbardziej, a zaraz za nią plasuje się Gregory i Biała księżniczka :)
    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak spojrzysz na całość, to jednak się komponuje;) I powiem Ci, że z tych, które przeczytałam do tej pory z tego zestawu, była najlepsza:)

      Usuń
  12. Czytałam ''Fartowny pech'' oraz 'Uparte serce''. Obie książki chociaż zupełnie inne- bardzo mi się podobały. Reszty nie znam, zatem życzę miłego czytania i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, różne, ale mogą się podobać:)

      Usuń
  13. "Księgarenka w Big Stone Gap" to mój cel nr 1. Piękne stosiki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pisałam jej recenzję, fajna książka, taka pełna ciepła:)

      Usuń
  14. Mam dwie pierwsze książki i cieszy mnie to ogromnie. Cejrowskiego dostałam dziś od męża. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego najlepszego, Aniu:)
      A męża to wiesz, że niejedna blogerka Ci zazdrości?;)

      Usuń
  15. Mmm wszystkie przeczytałabym : )

    OdpowiedzUsuń
  16. No, no, same pyszności widzę... Podebrałabym szczególnie "Ty jesteś moje imię" oraz "Księgarenkę w Big Stone Gap". :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow świetne tytuły, kilka chętnie bym ci podebrała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podkradłabym Ci kilka tytułów. Miłej lektury :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej zazdroszczę Rudnickiej oraz "Ostatniego pasażera". Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Same cudeńka :) Miłego czytania i wiesz, jak bardzo czekam na recenzje :))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz ślad swojej obecności. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.