piątek, 1 marca 2013

Zimowe nabytki

Muszę przyznać, że bardzo lubię oglądać zdjęcia stosików i biblioteczek na innych blogach. Postanowiłam więc też pokazać swoje nabytki, gromadzone przez zimę. Oto one:

Od góry:
1. "Dom na Zanzibarze" - promocja w markecie
2. "Ostatnią kartą jest śmierć" Anny Klejzerowicz (recenzja tutaj)
3. "Sąd Ostateczny" tej samej autorki
4. "Drugi przekręt Natalii" - dołączył do innych powieści Olgi Rudnickiej
5. "Arbuzowy sezon" (recenzja tutaj)
6. "Modliszka" Ireny Matuszkiewicz
7. "Mistrz" Katarzyny Michalak - bardzo mi bliski, bo wygrany, z autografem Autorki
8. "Zachcianek" i 9. "Gra o Ferrin" (z marketu za 9,99) jako uzupełnienie półki z książkami Katarzyny Michalak.


Część II:


1. "Błędne siostry" Renaty L. Górskiej
2. "Ta druga" Karoliny Wilczyńskiej
3. "Coraz mniej olśnień" Ałbeny Grabowskiej-Grzyb
4. "Zamówienie z Francji" Anny J. Szepielak
5. "Zakład o miłość" Agnieszki Lingas-Łoniewskiej
6. "Polichromia" i 7. "Kamyk" Joanny Jodełki
8. "Zakopane odkopane" Pauliny Młynarskiej i Beaty Sabały-Zielińskiej.

Część III, ulubiona:





1. "Rok w Poziomce" i 2. "Sklepik z Niespodzianką. Lidka" K. Michalak
3. "Upalne lato Marianny" Katarzyny Zyskowskiej-Ignaciak
4. wymarzone i wyczekane "Queen. Nieznana historia" Petera Hince'a.

A na liście zakupów wiosennych (mam nadzieję) są już na pewno te pozycje:





I na pewno coś jeszcze znajdę...:-)


2 komentarze:

  1. Świetne nabytki. Jestem ciekawa Mistrza.
    Ja też uwielbiam przeglądać stosiki :)
    Pozdrawiam i życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mistrz na mnie zrobił wrażenie. Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz ślad swojej obecności. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.