środa, 1 maja 2013

Wiosennych nabytków ciąg dalszy

Poszalałam:)


Zaczęło się od Światowego Dnia Książki i tak sobie świętowałam właściwie tydzień:)


W Media Markcie odkryłam stoisko z tanią książką, czego efektem są "Kłopoty z nieznajomym", "Cień bliźniaka" i "Ja tu jeszcze wrócę!", każda za magiczne 9,90.

"Szmaragdową tablicę" udało mi się wygrać w konkursie internetowym.

"Kobiety władzy PRL" musiałam nabyć po udanym spotkaniu z "Artystkami PRL".

"Kalendarzyk niemałżeński" - już przeczytany, recenzja tutaj.

Ostatnie cztery od dołu to już cudowna promocja w księgarni Znaku, przy zakupie czterech książek dwie były po groszu, no to jak można było nie skorzystać? "Katarzyna Wielka" Ewy Stachniak - bo bardzo podobał mi się jej "Ogród Afrodyty". "Chustka" Joanny Sałygi; "Pierwsze damy II Rzeczpospolitej", które miałam ochotę przeczytać już od dawna i "Kobiety dyktatorów 2" (teraz trzeba tylko zdobyć pierwszą część do kolekcji).

A na samej górze "Szkoła żon" od Autorki i Wydawnictwa Filia - recenzja tutaj - bo nie wiem, jak mogłam o niej zapomnieć przy poprzednim zdjęciu, a to przecież moja książka kwietnia:)

Krótkie podsumowanie kwietnia: jak wspomniałam, ten miesiąc należał do Magdaleny Witkiewicz i jej erotyku. Udało mi się przeczytać 22 książki, wśród nich kilka naprawdę dobrych, natomiast rozczarowaniem miesiąca jest  "Alibi na szczęście" i kontynuacja "Krok do szczęścia" Anny Ficner-Ogonowskiej.





36 komentarzy:

  1. "Alibi na szczęście" Cię rozczarowało? Jestem zaskoczona, bo książka zdobyła wiele pozytywnych recenzji i chyba jeszcze nie trafiłam na negatywną opinię, powieść mam na półce i czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to bardzo! Właśnie te pozytywne recenzje mnie zachęciły do kupna, a niestety rozczarowanie było wielkie, nie ogarniam tych zachwytów nad nią;)

      Usuń
  2. Nigdy bym nie powiedziała, że w Media Markcie istnieje stoisko z książkami (no tak, w końcu Media Markt nie dla idiotów :), chyba zacznę w tym sklepie częściej bywać.
    Czekamy na recenzje stoiskowych książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam zaskoczona, prawie że amoku tam dostałam, tyle tego było;)

      Usuń
  3. Muszę przyznać,że mój kwiecień również należał do Madzi Witkiewicz, przeczytałam aż trzy jej książki, wszystkie były świetne, teraz oczekuję Milaczka, na dniach ma być dostarczony;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli udało Ci się znaleźć? To super, na pewno będziesz zadowolona:)

      Usuń
    2. też się cieszę!:) zamawiałam w środku nocy hihi:) teraz przez tą zimną majówkę muszę dłużej czekać, bo pewnie już dziś bym Go miała:)

      Usuń
    3. Daj spokój, pogoda jest fatalna. Znów się dałam nabrać prognozom i czekałam na upały;)

      Usuń
  4. Gratuluję wyników - fantastyczne! Podebrałabym Ci większość książek z tego stosiku, bo trafiają w mój gust czytelniczy. Czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Strasznie jestem szczęśliwa, że je mam:)

      Usuń
  5. Rozglądam się za "Szkołą żon" od jakiegoś czasu natomiast podkradłabym również "Kobiety władzy PRL".
    Owocny ten miesiąc w ksiązki miałaś :) Oby więcej takich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Baaardzo owocny i ogromnie się z tego cieszę:)

      Usuń
  6. Bardzo ciekawe nabytki, przy których życzenia miłej lektury nie są potrzebne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie, bo od razu wiadomo, że taka właśnie będzie:)

      Usuń
  7. Uwielbiam, wprost uwielbiam takie stoiska z tanią książką :-D Sporo smakowitych kąsków udało się upolować, na przekór innym przyjemnego czytania życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, szukam ich w każdym markecie, do którego wlezę, a potem nie można mnie od nich oderwać;) Dziękuję:)

      Usuń
  8. Wszystkich książek zazdroszczę okropnie! Ale najbardziej "Szkoły żon" i wszystkich pozycji historycznych.
    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z nich - i z siebie, że kupiłam - dumna;) Dziękuję:)

      Usuń
  9. Stosik cudny :) Najbardziej zazdroszczę "Szmaragdowej tablicy" i "Kobiet władzy PRL".

    OdpowiedzUsuń
  10. Szmaragdową tablicę mam ochotę przeczytać po pozytywnych recenzjach. Podobała mi się bardzo Szkoła żon i Pierwsze damy II RP. Natomiast Kobiety władzy PRL i Katarzyna Wielka czekają na półce na przeczytanie. Kobiety dyktatorów mam pożyczoną pierwszą część, ale na drugą też się szykuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszą czytałam z biblioteki, ale chyba sobie zażyczę na urodziny, żeby uzupełnić kolekcję:) Kobiety i Katarzyna u mnie też poczekają, żeby mi te zapasy za szybko nie stopniały;)

      Usuń
  11. Kilka tytułów chętnie zagarnęłabym z Twojego stosika :)
    Miłego czytania.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. "Szmaragdową tablicę", "Chustkę" i "Katarzynę Wielką" bardzo chętnie bym przeczytała. Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stos, gratuluję tanich książek. Ale wiesz że paradoksalnie więcej wydajemy kupując taniej? :) Przynajmniej ja tak mam... Np. na allegro - chcę kupić 1 książkę - u jednego sprzedawcy kosztuje ona, powiedzmy, 49 zł. U drugiego zaś - 29. Co robię? Patrze, co ten drugi jeszcze ma. No, żeby się opłacało z przesyłką... I w efekcie kupuję 3 książki za 90 zł. Zamiast jedną za 49 :P Pokrętna logika, ale zawsze trzy książki to lepiej niż jedna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, co trzy książki, to nie jedna. I każda logika, nawet najbardziej pokrętna, jest dobra, żeby tylko zrobić kolejne zakupy książkowe:)

      Usuń
  14. Bardzo dużo książek przeczytałaś w ubiegłym miesiącu. Jestem pod wrażeniem. Z twojej listy znam jedynie ,,Szkołę żon'', ale zaciekawiło mnie jeszcze "Ja tu jeszcze wrócę!".
    Miłej lektury życzę i udanej majówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi jakoś szybko to czytanie idzie;) Dziękuję i wzajemnie:) Szkoda tylko, że pogoda nie dopisała.

      Usuń
  15. ,,Kobiety władzy PRL" też już wypatrzyłam i mam nadzieję niedługo przeczytać. ,,Życie artystek w PRL" już za mną i nie rozczarowałam się,a wręcz przeciwnie.

    OdpowiedzUsuń

  16. Super pozycje! Z tego stosiku mam "Szmaragdową tablicę" i "Szkołę żon":) Uwielbiam kupować książki z wyprzedaży, okazjonalnie itp:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Ja też, żadne inne zakupy mnie tak nie cieszą, jak książkowe;)

      Usuń
  17. "Szkołę żon" też już "zaliczyłam" :P

    Gratulacje udanych zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Mam nadzieję, że wrażenia pozytywne;)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz ślad swojej obecności. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.