poniedziałek, 18 listopada 2013

Nowości ciąg dalszy, czyli stosiki

Pora na zaprezentowanie kolejnych książek, które uzupełniły moją biblioteczkę.

Sztukater I


1. "Dom kryty gontem" - recenzja
2. "Maria Antonina" - recenzja
3. "Dama z pieskiem" - recenzja
Na zdjęciu brakuje "Bolka i Lolka" (recenzja), korzysta siostrzeniec;)


Zdobycze targowe + wygrana

 1. "Ogród Kamili" - wygrana w konkursie na blogu Autorki
2. "Rose de Vallenord"
3. "Igły. Polskie agentki, które zmieniły historię"
4. "Alkohol i muzy" - recenzja
Na zdjęciu brakuje "Meandrów miłości" (recenzja), pożyczona siostrze.


MG
1. "Soc pop post" - recenzja
2. "Krzysztof Klenczon" - recenzja


Sztukater II
 1. "Zakochani w Brukseli"
2. "Królewskie dzieci z nieprawego łoża. Dzieje polskich bękartów"
3. "Lebensborn. Życie i miłość w III Rzeszy"
4. "Stary, młodzi i morze. Od Antarktydy do Alaski. Wyprawa wokół obu Ameryk"
5. "Nicholson. Biografia"
6. "Historia uwodzenia. Uwodziciele i ich ofiary w dziejach Europy".


Zakupy własne

1. "Seks, sztuka i alkohol"
2. "Anioł w kapeluszu"
3. "Upadłe damy II Rzeczpospolitej"
4. "Niebezpieczny poeta. Konstanty Ildefons Gałczyński".




23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Domyślam się, bo to świetna książka;) Teraz choruję na drugą część.

      Usuń
  2. Ja poluję na Kopera (Kopra - już sama nie wiem). Ale część niektórych Twoich tytułow też znam - świetne, zwłaszcza PWN, a Szwaję czytam w tym tygodniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym powiedziała, że Kopra i tak wszędzie piszę;) U mnie najpierw recenzyjne, więc Szwaja trochę poczeka. A w sprawie PWN jesteś moją wyrocznią:)

      Usuń
  3. Ten "Anioł w kapeluszu" mnie ciekawi. Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie równie udany, jak inne książki Szwai. Dziękuję:)

      Usuń
  4. ,,Upadłe damy II Rzeczpospolitej", ,,Igły", ,,Seks, sztuka i alkohol", ,,Królewskie dzieci z nieprawego łoża", ,,Niebezpieczny poeta", ,,Maria Antonina"... Chętnie podkradłabym Ci te książki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powybierałaś te, do których mnie najbardziej ciągnie:)

      Usuń
  5. Mmmm masz na prawdę kilka pozycji, które bym chęcią przeczytała:) Stosiki to chyba każdy lubi :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe hak spodoba Ci się nowa powieść Szwai. Zapraszam dzisiaj wieczorem na moją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Będziesz miała co czytać, oj będziesz miała... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, ale lubię to uczucie, że tyle fajnych przede mną;)

      Usuń
  8. "Seks, sztuka i alkohol. Życie towarzyskie lat 60" - to książka, którą jestem szczerze zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego ja tu zawsze trafiam jak Ty pokazujesz stosy?;( To takie niesprawiedliwe :P
    Co nieco to ja bym Ci podkradła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie nie wiem, Irenko;) Jak oglądam Twoje, to też zawsze na czymś zawieszę oko:)

      Usuń
  10. Te "Igły" mnie intrygują, chętnie bym po nie sięgnęła. "Upadłe damy II Rzeczpospolitej" też się nieźle zapowiadają - no i ładnie wyglądałyby na mojej półce, tuż obok "Kobiet dyktatorów". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po "Pierwszych damach II RP" liczę, że "Upadłe damy" będą równie interesujące. U mnie też stoją koło "Kobiet..." i ten fragment półki bardzo mi się podoba;)

      Usuń
  11. ah, co za stosiki :) Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz ślad swojej obecności. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.