czwartek, 31 grudnia 2015

Stosik 12/2015

Zgodnie z listopadową zapowiedzią stosik grudniowy ma wersję mini.

1. "Gdy zakwitną poziomki" - od autorki, Agnieszki Walczak-Chojeckiej
2. "Lustrzany świat Melody Black" - niespodzianka od Wydawnictwa Literackiego
3. "Stryjeńska. Diabli nadali" - prezent na Gwiazdkę od męża
4. "W kuchni jak na wojnie" - od Domu Wydawniczego PWN, recenzja tutaj
5. "Dzieła (niemal) wszystkie" Jeremi Przybora - kolejna niespodzianka, tym razem od Znaku.

Książkom towarzyszy kartka świąteczna z życzeniami od pisarki, Magdaleny Witkiewicz, za którą bardzo dziękuję:)


I lektura od Repliki, miała być na święta, nie wyszło;)

W tym miesiącu rozpieszczał mnie Empik oraz Business&Culture - dostałam zestaw gadżetów oraz kartę prezentową.



Chciałam Wam złożyć życzenia udanej zabawy sylwestrowej. Bawcie się dobrze, a Nowy Rok niech przyniesie Wam tylko to, co najpiękniejsze. Niech się spełniają marzenia:)


29 komentarzy:

  1. "Gdy zakwitną poziomki" to piękna powieść. Mam nadzieję, że i Tobie przypadnie do gustu. Empik oraz Business&Culture zrobił Ci wspaniałą niespodziankę. To miłe, że doceniają blogerów.
    Dziękuję za życzenia. Tobie również życzę wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zaczęłam czytać, na razie jest całkiem w porządku, oby tak dalej;)
      Dziękuję:)

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech ten Nowy Rok będzie dużo lepszy od obecnego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia i wielu radosnych momentów w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach jej, zazdroszczę karty prezentowej od Empiku ^^
    Samych cudowności w Nowym Roku! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karta się przyda, czekam do stycznia na "Ginekologów":)
      Dziękuję:)

      Usuń
  6. Empik pięknie się sprawił. Może i mało książek w stosiku, ale radość równie wielka. Czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak:) Nie liczba ważna, a jakość:)

      Usuń
  7. Nie czytałem tych powieści, ale życzę Ci miłej lektury i szczęśliwego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Gdy zakwitną poziomki" kusi mnie od jakiegoś czasu ;) Może i ja się zaopatrzę w nią? Jednak karta prezentowa od Empiku bije wszystko na głowę :D

    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłej - teraz już noworocznej - lektury :) A poza tym, szczęśliwego Nowego Roku, oby obfitował w same sukcesy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stosik. Prezent od Empiku i Business & Culture - świetny!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Książkę Edyty Świętek z chęcią bym Ci podkradła. Życzę zaczytanego 2016 roku!!!! Oby był mega książkowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wybrałaś, wczoraj ją skończyłam, świetna jest:) Oby taki był:)

      Usuń
  12. Cappucino z cynamonem... takie tytuły i okładki są chyba wymyślane żeby się drażnić z czytelnikiem ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałości :) wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaintrygował mnie tytuł 'W kuchni jak na wojnie' :)

    Wszystkiego dobrego na nowy rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna książka, że tak powiem w największym skrócie:)
      Dziękuję i wzajemnie:)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz ślad swojej obecności. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.