wtorek, 29 listopada 2016

Stosik 11/2016

Na początek to, co już pokazywałam, czyli zdobycze targowe:

"Świt, który nie nadejdzie" - recenzencka od Czwartej Strony, a reszta kupiona.
Miesiąc minął, żaden z zakupów nieprzeczytany...



1. "Siła niższa" - zakup własny, recenzja
2. "Biuro Przesyłek Niedoręczonych" - od Autorki i Pascala, recenzja
3. "Madonny z ulicy Polanki" - od Autorki i Prószyńskiego
4. "Wyzwolona" - od Repliki
5. "Kocha, lubi, szanuje" - od Czwartej Strony
6. "Niebezpieczna gra" - j. w., recenzja
7. "Absurdy i kurioza przedwojennej Polski" - od PWN-u
8. "Damy ze skazą" - od Znaku, recenzja.


28 komentarzy:

  1. Niezłe zakupy. Mnie też brakuje czasu na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zakupy, też mam zawsze problem z czytaniem tego, co kupiłam, ale i tak kolekcjonuję i wciąż kupuje nowe xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takim sposobem mam na półce książki kupione w 2013, wstyd...

      Usuń
  3. Same ciekawe pozycje. Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie co robić wieczorami :) U mnie z nowości wyczekane Księgi Jakubowe, Mansfield Park i Wichrowe wzgórza (nigdy nie czytałam, aż wstyd bierze).
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak:)
      "Wichrowie Wzgórza" uwielbiam:)

      Usuń
  5. Miesiąc to jeszcze nie jest tak dużo, jestem pewna, że prędko przeczytasz, bo widzę świetne tytuły, sama bym Ci kilka skradła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mroza i Puzyńską biorę w ciemno, historyczne książki również. Miłej lektury ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej zazdroszczę najnowszej powieści Nataszy Sochy. Czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie jutro przyjdzie do mnie Behawiorysta, już nie mogę się doczekać:) Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę się doczekać, kiedy zacznę;)

      Usuń
  9. Jestem ciekawa Behawiorysty ;) Miłego czytania! Ja dopiero teraz powróciłam na stałe do czytania, każdy ma słabe chwile :D

    Pozdrawiam, Przy gorącej herbacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niby czytam stale, tylko jakoś powoli mi idzie;)

      Usuń
  10. "Świt, który nie nadejdzie" czeka u mnie w kolejce na półeczce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, jakie będą Twoje wrażenia:)

      Usuń
  11. Pyszne stosy :) "Damy ze skazą" bym skradła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Książki prezentują się zacnie! Miłego wyczytywania literek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno takie będzie, dzięki;)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz ślad swojej obecności. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.