czwartek, 27 kwietnia 2017

Stosik 4/2017

Moje nowości kwietniowe. Nie wiem, jak Wam, ale mnie podobają się bardzo:

Szczegóły:


1. "Zielarnia nad Sekwaną" - od Wydawnictwa Filia, recenzja tutaj
2. "Czas burzy" - od Wydawnictwa Znak, przeczytana, recenzja ukaże się w przyszłym tygodniu
3. "Czerwona zaraza" - niespodzianka od Znaku, ale w moim guście, więc już przeczytana.


1. "Zula i porwanie Kropka" - niespodzianka od Naszej Księgarni, na recenzję zapraszam w sobotę
2. "Nic oprócz śmierci" - od Czwartej Strony, recenzja tutaj
3. "Wędrowne ptaki" - j. w.
4. "Trzy godziny ciszy" - j. w., recenzja tutaj.

"Nic oprócz śmierci" to dla mnie szczególnie cenna pozycja, gdyż w środku znalazłam podziękowania od Autorki:




A przesyłce z najnowszą książką Magdaleny Witkiewicz towarzyszyła niezwykła otoczka:


28 komentarzy:

  1. Nowa książka Magdy Witkiewicz jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna paczka ;) Och i takie podziękowania od autora muszą być bardzo miłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za cuda! Czytałam tylko "Czas burzy", ale mam ogromną ochotę na poznanie twórczości Fabisińskiej oraz najnowszą powieść Witkiewicz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fabisińska jest znakomita, właśnie pochłonęłam "Śnieżynki" i głowę mam nimi wypełnioną.

      Usuń
  4. Najmocniej zazdroszczę chyba Witkiewicz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie zazdroszczę, że ta lektura jeszcze przede mną:)

      Usuń
  5. Jakie cudowne książki, do tego miłe niespodzianki, super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny stosik, kilka ciekawych tytułów zauważyłam. Troszkę rozbawiła mnie ta teoria z czereśniami. Jakimś cudem moje drzewko rośnie samo i dobrze się miewa, nawet owocuje. Zupełnie nie wiem jakim sposobem xD ;):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście pokrywa nam się zestaw z Czwartej Strony. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem jak odbierzesz ,,Wędrowne ptaki'', gdyż autorka zastosowała nietypową narrację :) Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie skończyłam. Trochę się będę czepiała, ale tylko troszkę. Bo ogólnie jestem bardzo na tak:)

      Usuń
    2. Ja w sumie też czuję niedosyt, ale z drugiej strony jest to pierwszy tom nowej serii, więc nie można tak od razu dostać wszystkiego na tacy:)

      Usuń
    3. Bardziej mi przeszkadzał pewien element narracji;)

      Usuń
  9. Bardzo ciekawy stosik. Gratuluję podziękowań od autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to masz co czytać :). Miłej lektury! Ja sobie ostatnio kupiłam "Cała prawda o Francuzkach" i np. "Życie pasterza" :). Muszę się za nie zabrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Ja na razie przestałam kupować, bo i tak wędruje to na półkę, zamiast do ręki...

      Usuń
  11. Nie czytałam żadnej z nich, ale na Grzegorzewskiego już zwróciłam uwagę. Jest pierwszy tom tej historii, ale jeszcze nie czytałam. A Ty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam. Niby można czytać obydwie osobno, ale raczej nie polecam takiej opcji.

      Usuń
  12. Masz dużo tomiszczy, które mnie ciekawią. Też mam Zulę, przyszła do mnie wczoraj. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Największą chęć mam na książkę Witkiewicz ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz ślad swojej obecności. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.