środa, 23 maja 2018

Stosik 5/2018 i kilka słów wyjaśnienia

Chciałam Wam zaprezentować nowości, jakie docierały do mnie w tym i zeszłym miesiącu.

W szczegółach wygląda to tak:

Czwarta Strona

Wyd. Od Deski do Deski

I znów Czwarta Strona
Wyd. Pascal - torba się przydaje
Wyd. Znak - coś dla ciała i dla ducha
Wyd. Znak Horyzont
Dla artystów, czyli niestety nie dla mnie


Kolejna niespodzianka od Czwartej Strony

Za wszystkie książki bardzo dziękuję, nie wiem tylko, kiedy się z nimi uporam, ponieważ na razie całkowicie pochłania mnie opieka nad pewną małą istotką:






To dlatego od dłuższego czasu nie odwiedzam Waszych blogów. Najpierw koncentrowałam się na ciąży, a teraz na córce. Na razie w ogóle nie czytam, bo gdy już mam wolną chwilę, wykorzystuję ją na sen. Jeszcze trochę potrwa, zanim się ogarnę, ale wrócę, i do czytania, i do blogowania. Dziękuję, że mimo mojej nieobecności zaglądacie tutaj nadal. Trzymajcie się:)

9 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję córeczki i życzę zdrówka dla Was obu. 😊
    Nie przejmuj się, my poczekamy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak myślałam, że zajmują Cię ważniejsze sprawy. Dużo zdrowia Wam życzę Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę coraz więcej przespanych nocy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla mamusi, a dla córci zdrowia.
    Cierpliwie poczekam na recenzję "Życia w średniowiecznej wsi".

    OdpowiedzUsuń
  5. Paula gratuluję Ci serdecznie. Zdrówka dla maleńkiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kochana, ani przez chwilę nie zapomniałam. Zresztą wiesz. Jeszcze raz napiszę, bardzo się cieszę, że powodem Twojej nieobecności, jest właścicielka. Małych, ślicznych stopek :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny skarbuś :). Gratulacje! Hehe i w sumie jak podrośnie można powiedzieć, że jako nowość na stosiku na blogu była :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem historykiem, więc Życie w średniowiecznej wsi mnie najbardziej interesuje.Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz ślad swojej obecności. Komentarze wulgarne i obraźliwe będą usuwane.